29 Nisan 2008 Salı

yavrular..


Mart ayının sonundan beri baktığımız, beslediğimiz, sevdiğimiz, ağladığımız yavrucuklar artık çok büyüdüler. O kadar büyüdüler ki, onların koşturmalarına yetişemiyorum bile. :)
Dün akşam epey bir yakalamaç oynadık kendileriyle. Ne yazık ki yenildim. O küçücük şeyler nasıl da o kadar hızlı olabiliyorlar anlamıyorum!

Çok güzeller...çok temizler..bebekler daha..gözlerinin rengi henüz belli değil daha...nerdeyse 3 aylık olduklarında belli olacak...bir tanesi ailemize katılacak. seçmek çok kolay değil aslında ama biz en zayıf olanı alacağız. Gerçi 1 haftadır mama ile beslediğimizden midir bilinmez, acayip hareketlendi kendisi. isim düşünüyoruz ama daha ona da tam olarak karar veremedik. pembe burunlu, pembe patili ve pembe ağızlı olduğundan ben ona pembe demek istiyorum ama eşim pek gönüllü değil...

önerisi olan varsa alabilirim, fotosunu da koyuyorum...eee tanışsın artık herkes kızımla :)


Hiç yorum yok: