29 Nisan 2008 Salı

biber ile tanıştırayım




bu garip yatışı olan ve artist görünüşlü kedi benim Biber'im, bu blogun kaynağı, sevgi yumağı..
6 yaşında şimdi..maşallah :) haaaala assslanlar gibi :)
yıllar önce www.kedigen.com'a onun hakkında neler yazmışım bakın (ayrıca biber'in bebekliğini görmek için adresi de veriyorum: http://www.kedigen.com/sizinkiler.php?id=1368)
**
"Gökçe Özer'in kedisi Biber

Tatlı, ekşi, yaramaz,uslu, atletik, tembel, karizmatik, huysuz, oyuncu, aksi, çapkın, umarsız, ukala, saf, asil, masum, akıllı, serseri, kişilikli, öylesine, sırnaşık, soğuk, sevimli, ciddi, şişman, zayıf, tüylü, güzel gözlü, güzel dudaklı, annesi Siyamlı, babası İranlı..

Bunlar Biber'imizin karması... O çocuğumuz, bebeğimiz, kimi zaman en ciddimiz.. Şimdi 16 aylık yağız bir delikanlı.. O hayatımda olmasaydı evim, hayatım bu kadar renkli olur muydu bilmiyorum..

Ağzımı yakmayan tek biber o.. Seni çok çok seviyorum Kedi Milletinin Tatlısı.."

Hiç yorum yok: